Punkt 7.4.2 Informacje dotyczące zakupów

Dokumentów zakupu (zamówienia, umowy, zamówienia zbiorczego, organizacja obsługi jakości dostawcy, itp.) musi określić wymagania dotyczące zakupionego produktu, dostawców i innych SZJ początkowym lub w toku kontroli, które uważasz za niezbędne dla zapewnienia stałej wydajności dostawca .

Należy określić w jaki sposób zapewnić adekwatność tych dokumentów przed przekazują je do dostawcy. Przeglądu adekwatności dokumentów zakupu może obejmować ich kompletności, rzetelności, prawidłowości, ilości, terminy, koszty, zatwierdzenia, itp., przez jedną lub więcej funkcji, komputerowego sterowania i kontroli, itp.

W większych organizacjach, może to być oddzielny proces na miejscu lub poza nim. W każdym przypadku muszą być zidentyfikowane i kontrolowane według klauzuli 4.1 wraz z 7.4.2.

Podczas gdy klauzula 7.4.2 nie określa prowadzenia rejestru, należy przedstawić dowody potwierdzające prowadzenie (dokumenty zakupu wydania) i przeglądu tych dokumentów (patrz 7.1d klauzuli i 4.2.4 zdanie pierwsze).

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *