Punkt 7.5.1 Nadzorowanie produkcji i dostarczania usługi

Punkt ten zawiera wykaz wymogów kontroli, które można wykorzystać, jeżeli dotyczy Twojej firmy.
Identyfikacji i kontroli wszystkich procesów produkcyjnych, jak w pkt 4.1; 7.l i 7.5. Pokaż oddziaływania tych procesów z innymi procesami. Korzystać z telefonu, projektu lub kontraktu plan kontroli jakości produkcji i usług.

Zaplanować produkcję biorąc pod uwagę wymagania klientów stanie, moce produkcyjne i wydajność, dostępność materiałów i wykorzystanie; dostępność pracowników i wykorzystania, składowania itp. Używać odpowiednich MRP, ERP i innych narzędzi do zarządzania tym skuteczny.

Dokładnie określić i udokumentować swój proces interakcji harmonogramowanie produkcji z procesów logistycznych, takich jak zarządzanie zapasami, komunikacji z klientem, kontroli ruchu i transportu morskiego; pakowania i etykietowania, sprzedaży i płatności.

Użyj jakości planów kontroli procesów produkcyjnych. Jakość planów adres, co ma być wykonane, ile musi być, kiedy ma być dokonana; przez kogo, w jakiej kolejności, jak to ma być dokonana; co do wykorzystania urządzeń produkcyjnych, co pomiarowych i narzędzi monitorowania w celu wykorzystania , co do kontroli, gdy do kontroli, ile do kontroli, co zrobić, jeśli pojawią się problemy, itd. Twój plan jakości może istnieć we wszystkich mediach i cna obejmuje prosty porządek sklep związanych z rysunku dla małych firm do MRP / ERP że napęd złożonych systemów produkcji dla większych organizacji.

Instrukcje pracy może być traktowane jako podzbiór swój plan w zakresie jakości i mogą odnosić się do konkretnego zadania lub aktywności swojego całego procesu realizacji produktu (np. stworzenie maszyny, wykonywania kontroli, w opakowaniu produktu). Jeżeli stwierdzisz, że instrukcje są potrzebne w pracy poszczególnych punktów w procesie, a następnie muszą być łatwo dostępne i stosowne, tj. obecnie lub w odpowiedniej wersji (patrz pkt 4.2.3d). Należy pamiętać, że instrukcje pracy mogą występować w wielu formach – narracji graficznych, audio, video, fizyczne wyświetlania itp.

Aby poprawić SZJ, to będzie bardzo przydatne, aby narysować schemat połączenia przepływu i interakcji z działalności i procesy składowe objęte tych klauzul, np. wiele organizacji wychodzą przeglądu i aktualizacji planów jakości działań naprawczych podjętych w celu rozwiązania problemu w procesie wytwarzania.

Planu jakości musi obejmować wszystkie etapy procesu produkcji od – odbiór materiałów, produkcji, pakowania, przechowywania, dostarczania i nawet po dostawie działań, takich jak instrukcje czy szkolenia.

Twoje plany są dynamiczne i muszą być uaktualnione do zmian w specyfikacji produktu lub parametry procesu, wykorzystywanych zasobów, monitorowania i pomiaru wymagań, itd. Twoje plany jakości powinien odwoływać żadnych instrukcji pracy określone w procesie działania.

Personelu produkcyjnego musi mieć szybki dostęp do wszystkich informacji istotnych dla ich działalności, w tym szczegółowych instrukcji pracy, jeśli to konieczne. Nie może być poważne zagrożenie dla przebiegu produkcji, jeśli takie informacje są niedostępne lub przedwczesne.

Klauzula 7.5 nie wymaga „udokumentowane” procedury. Jednakże, trzeba określić i udokumentować wszystkie procesy rozwiązania tej klauzuli jako część systemu zarządzania jakością (patrz punkt 4.1). Dla tych procesów, należy również określić, jakie konkretne dokumenty potrzebne są do skutecznego planowania, przebiegu i kontroli działalności produkcyjnej. Dokumenty te mogą obejmować – plan jakości produktu; instrukcje pracy; udokumentowane procedury itp., w połączeniu z niepisanych praktyk, procedur i metod. Spójrz na ryzyko związane z danym produktem, procesy i zasoby w celu ustalenia rodzaju i zakresu kontroli udokumentowane trzeba mieć (zobacz pkt 4.2.1 notatki).
Wskaźników wydajności (do pomiaru efektywności procesów produkcyjnych w spełniające wymagania i osiągnięcia celów jakości) powinna skoncentrować się na ograniczenie zmienności i poprawy procesów produkcyjnych i związanych z wykorzystaniem zasobów.

Wskaźników dla procesów produkcyjnych, produktu lub procesu jest związane. Produkt może zawierać wskaźniki związane – Obniżenie stawek wady, PPM (uszkodzone części na milion), Cena złomu, odpadów i przerobienie; poprawy na czas dostawy (patrz pkt 7.1a). Proces produkcji wskaźniki związane mogą obejmować – zmniejszenie czasu rozruchu; uruchomić kursy, czas cyklu procesu, planowanie produkcji i błędy i zaniechania podmiotu gospodarczego, itp.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *