Punkt 7.5.4 Własność klienta

Klient może zawierać własności materiałów, urządzeń produkcyjnych, narzędzi, urządzeń pomiarowych i badań; urządzeń, środków transportu, opakowań zwrotnych, własności intelektualnej (rysunków, specyfikacji lub informacji zastrzeżonych); produktu wrócił do obsługi w ramach gwarancji, produkt wysłany zleconych prac itp.

Cały majątek klienta jest narażony na ryzyko uszkodzenia, utraty, niezgodnie z przeznaczeniem; niesłuszna, kradzieży lub przestarzałych się nadawać do użytku. Musisz ustanowić kontroli dla każdego z tych zagrożeń. Powiadamia klienta na piśmie, jeżeli ich własność jest zgubione, zniszczone lub w inny sposób uznane za nieodpowiednie (łatwo psujących się poza jego okres ważności, np. malowanie), do użytku.

Kontroli w celu zminimalizowania ryzyka dla klienta obejmują nieruchomości – zarządzanie zapasami, konserwacji i przechowywania; identyfikacja, śledzenie statusu i wskaźniki, konserwacji; powiadomienia; ruchu drogowego; zezwoleniem; ograniczony dostęp itp. własność klienta CE z numerem identyfikacyjnym, który może być drogi do zapisu, w którym podaje się szczegóły dotyczące własności jest jednym z wielu do przyjęcia kontroli.

Tej klauzuli wymaga prowadzenia ewidencji majątku klienta, że jest zgubiony, zniszczony lub w inny sposób okazały się niezdatne do użytku. Oznacza to, śledzenia przechowywania i wykorzystania oraz stanu jakości, własności klienta.

Podczas tej klauzuli nie wymaga specjalnej procedury udokumentowane, kontrole te mogą być uwzględniane w realizacji procesów przez produkt Twoje plany jakości wyrobu, instrukcji pracy i inne szczególne dokumentacji. Wiele kontrolnych potrzebnych do klauzuli 7.5.3 Identyfikacja i identyfikowalność i pkt 7.5.5 Przechowywanie produktów mają zastosowanie do nieruchomości klienta. Procesów, kontroli i dokumentacji dla tych innych klauzul może być poszerzona o własność klienta.

W przypadku gdy charakter Twojej działalności nie wymaga stosowania jakiegokolwiek majątku klienta, trzeba jasno określić wyłączenie do zakresu zarządzania jakością, w jakość obsługi.

wskaźników wydajności (do pomiaru efektywności procesów, iż własność klienta kontroli) może zawierać – redukcja błędów w identyfikacji i zaniechań, straty z powodu uszkodzenia lub nieprzydatności; złom; odrzuca itp., jak również wzrost wskaźników własność klienta obrotu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *